Senegal: reality show w służbie rolnictwu13 min
Reality show to zjawisko dośyć już stare, jednak kurczowo trzymające się tego świata. W tym celu reality show ciągle wymyśla się na nowo. W Senegalu powstał program, którego zwycięzcy mogą rozpocząć nową przygodę zawodową: zająć się rolnictwem. Dwudziestu uczestników przez 4 miesiące oddaje się pracy na roli, a widzowie przed telewizorami oceniają, jak im idzie.