The Reality TV Farm13 min
Ferme Factory is reality TV as you've never seen it before. For four months 20 competitors have to run their own farm and go head-to-head with each other to win their own piece of land to cultivate. The show started off as a joke between friends, but it's now in its second season. It's a message to Senegal's youth that rather than leave the country, there are ways that they can carve out a life for themselves at home.