Art of Gaming
Czy gry wideo, tak jak filmy mogą być też komediami? Czy zdarza Wam się porządnie ubawić podczas gry? Usul i Trinity omawiają sposób wplatania humoru w gry wideo na podstawie Day of the Tentacle, Far Cry 3: Blood Dragon i The Stanley Parable. Ironia, absurd, dowcip sprawiają że z chęcią powracamy do tego typu gier.