Art of Gaming
Can video games, just like movies, be comedies? Usul and Trinity analyse how humour works in Far Cry 3: Blood Dragon and The Stanley Parable. The burlesque, irony, or the absurd, often take centre stage in these types of games. It's what makes them worth playing.