Art of Gaming
Open world games such as ‘Grand Theft Auto’ offer an immense territory for the player to explore. But is this just an illusion of liberty? Trinity and Sébastien Genvo explore ‘Skyrim’, ‘The Legend of Zelda: Breath of the Wild’ and ‘Shadow of the Colossus’.