Conflict Zones
Donald Trump’s return to the White House in early 2025 marked a turning point in the war in Ukraine. This episode of Conflict Zones provides an update on the conflict, more than four and a half years after Russia’s full-scale invasion of the country. Could a negotiated peace, spearheaded by the American president, come to pass?