Restless Spirit - Carl Maria von Weber
World-famous for his opera The Marksman (Der Freischütz), considered one of the pillars of the German Romantic repertoire, Carl Maria von Weber reinvigorated musical composition in the early 19th century. This documentary is a portrait of an inventive and free-spirited figure of classical music.