Lovesick - Season 1 (5/6)
Dylan is a clumsy romantic, who has just caught an STI and now he has to contact all his exes… An hilarious British comedy series about a group of likeable twenty-somethings’ love lives. Episode five: Luke wonders why all the women in his office seem to be against him.