Lovesick - Season 1 (2/6)
Dylan is a clumsy romantic, who has just caught an STI and now he has to contact all his exes… An hilarious British comedy series about a group of likeable twenty-somethings’ love lives. Episode two: As Evie announces her engagement, Dylan remembers Anna at an eventful dinner party.