Lovesick - Season 1 (3/6)
Dylan is a clumsy romantic, who has just caught an STI and now he has to contact all his exes… An hilarious British comedy series about a group of likeable twenty-somethings’ love lives. Episode three: Dylan and Evie go with Luke to a party where he hopes to win back a high school sweetheart.