Lovesick - Season 1 (4/6)
Dylan is a clumsy romantic, who has just caught an STI and now he has to contact all his exes… An hilarious British comedy series about a group of likeable twenty-somethings’ love lives. Episode four: Dylan invites Jane to Evie's birthday party, but the evening turns into a disaster.