Re: Greenland - Between Denmark and Trump
Trump wants Greenland to become part of the USA, a future that Greenlanders reject. But what do they want for their homeland? Many in Greenland desire to move beyond being an autonomous territory within Denmark's orbit to become a fully independent sovereign state.