Voices of China
According to Reporters Without Borders, China is the world’s biggest prison for journalists with dissenting voices persecuted. Some support the regime, others are more critical. ARTE interviewed ordinary Chinese citizens to find out their views and used animation to accompany their voices to protect their anonymity.