Dlaczego Europejczycy tak dotkliwie odczuwają fale upałów?Animowane świadectwa
Według Reporterów bez granic Chiny są dziś największym na świecie „więzieniem dla dziennikarzy”. Najważniejsze media są kontrolowane przez państwo i partię komunistyczną, a ciągła inwigilacja sprawia, że coraz trudniej wyrazić sprzeciw wobec polityki Xi Jingpinga.