Vocea Chinei
China 2025. Potrivit Reporteri fără Frontiere, țara rămâne "cea mai mare închisoare din lume pentru jurnaliști". Principalele grupuri de presă sunt deținute de stat și se află sub controlul direct al Partidului Comunist. Într-un astfel de context, cum se obține informația? Cât de multă libertate există pentru vocile disidente? ARTE Journal a intervievat voci pro- și anti-regim. Pentru a le păstra anonimatul, am folosit desene.