Vocea Myanmarului
Myanmar 2025: au trecut patru ani de la lovitura de stat din 1 februarie 2021. În acea zi, armata birmaneză a răsturnat guvernul ales în mod democratic al lui Aung San Suu Kyi, declanșând un război civil care este încă în desfășurare.