Vocile Belarusului
Belarus 2025: Alexander Lukashenko este reales președinte, funcție pe care o deține din 1994. În această țară, descrisă des drept "ultima dictatură din Europa", mass-media sunt controlate de regim, disidența este reprimată violent și o critică te-ar putea trimite la închisoare. Prin urmare, mărturiile sunt rare. Pentru a păstra anonimatul celor care au acceptat să vorbească cu noi, am folosit desene.