Na rewersie mapy - Rosja–UE: na froncie wojny hybrydowejAnimowane świadectwa
BIałoruś 2025: Alaksandar Łukaszenka został ponownie wybrany na prezydenta. Urząd obejmuje nieprzerwanie od 1994 roku. Białoruskie media są podporządkowane władzy, a każda krytyka władzy srogo karana, również wieloletnim więzieniem. W 2020 roku wybuchły ostatnie wielkie protesty społeczne w kraju, które zostały brutalnie stłumione. Z tego powodu świadectwa z Białorusi są bardzo rzadkie. By zachować anonimowość rozmówców, uciekliśmy się do animowanej formy.