Animowane świadectwa - Głosy z BiałorusiAnimowane świadectwa
Według Amnesty International, od 2021 roku birmańska junta zabiła ponad 6 tysięcy ludzi, 20 tysięcy siedzi w więzieniach bez żadnego procesu, a 3,5 miliona Birmańczyków to uchodźcy wewnętrzni. Jak żyje się w tym kraju odciętym od świata?