Ukraina: Zełenski pod presjąAnimowane świadectwa
Rosja 2025: kraj jest od 11 lat na wojnie z Ukrainą, od trzech lat trwa pełnoskalowa inwazja. Władimir Putin utrzymuje się u władzy od 1999 roku dzięki prawnym sztuczkom i zmianom konstytucji. Pod jego rządami Rosja osuwa się w autorytaryzm: opozycjoniści są aresztowani kub mordowani, niezależne media zamykane. W atmosferze strachu słychać niewiele głosów sprzeciwu. Jak żyje się w dzisiejszej Rosji? ARTE Journal zebrał świadectwa popleczników i przeciwników reżimu.