Voices of Russia
Russia in 2025: The nation is at war with Ukraine for three years, with Putin in power for decades as the country becomes progressively more authoritarian with political opposition sidelined or assassinated and independent media and civil society silenced. These rare interviews with ordinary Russian citizens have been animated to protect the interviewees identities.