Vocea Rusiei
Rusia 2025: țara este în război cu Ucraina de peste 3 ani. Vladimir Putin conduce executivul din 1999. Sub conducerea sa, Rusia a alunecat treptat în autoritarism, cu oponenți politici arestați, asasinați și mass-media independente închise. Vocile disidente sunt rareori auzite și își asumă riscuri enorme. Cum este să trăiești în Rusia lui Putin? ARTE Journal a intervievat voci pro- și anti-regim. Pentru a le păstra anonimatul, am folosit desene.