Rebound: A History of Electro Dance
In late 2008, everything collapsed. The Tecktonik bubble burst but Miel refused to give up. With other young people from neighbourhoods like his, he plunged into the hard world of battles and fight to revive a despised dance form and give it back its rightful place.