Rebound: A History of Electro Dance
In 2024, Miel and his troupe were asked to create a choreographies for the opening ceremony of the Paris Olympics. The pressure was on. 17 years after the bad buzz of Tecktonik, this was an opportunity to redeem the image of electro dance with the general public.