Rok 2024 przynosi Mielowi i jego grupie tanecznej wyjątkową szansę: zostają wybrani do przygotowania jednej z choreografii na ceremonię otwarcia igrzysk olimpijskich w Paryżu. Presja jest ogromna. Siedemnaście lat po kontrowersyjnym boomie na Tecktonik chcą udowodnić, że taniec electro to coś więcej niż tylko krótkotrwała moda.