Magiczne noce24 min
Gdy w 2007 roku fala Tecktoniku przetacza się przez Francję, trzynastoletni Miel przeżywa prawdziwe olśnienie. Pociąga go szybkość, styl i surowa energia tego tańca. To jeden z pierwszych internetowych wirali, tworzonych i rozpowszechnianych przez młodzież z różnych środowisk. Pasja ta szybko czyni z nich małe gwiazdy… aż do momentu, gdy fenomen zaczyna gasnąć.