Taniec w cieniu25 min
Pod koniec 2008 roku po gwałtownym sukcesie Tecktoniku pozostają już tylko ślady. Miel nie chce się jednak poddać. Wraz z innymi młodymi ludźmi z przedmieść wkracza do undergroundowego świata tanecznych pojedynków. Bardziej wymagające i surowe, stają się miejscem walki o przywrócenie znaczenia pogardzanemu już tańcowi. Mimo licznych przeciwności rodzi się nowa scena taneczna...