Znaleźć swoją ścieżkę21 min
Po latach działalności w ukryciu taniec electro trafia na krajowe sceny. Przed Mielem i innymi tancerzami otwierają się nowe możliwości, a wielu z nich stopniowo odchodzi od świata bitew tanecznych. We Francji rozwój sceny electro jednak wyhamowuje, a na arenie międzynarodowej pojawiają się nowi tancerze, podnosząc poziom rywalizacji i artystycznych ambicji.