Rebound: A History of Electro Dance
After years in the shadows, electro dance takes its first steps into contemporary dance. New opportunities open up for Miel and the other dancers who are moving away from the battle scene. Whilst in France, the electro dynamic seems stagnating at the grassroots level, abroad new young dancers are raising the bar and pushing the limits.