Rebounds - A History of Electro Dance
It’s 2007 and 13-year-old Miel just can't get enough of the Tecktonik movement. He loves everything about it: the speed, the style, the energetic movements. The early internet video craze brings people together from all backgrounds. But the euphoria of the honeymoon period quickly comes to an abrupt end.