In front of a huge worldwide audience, a troupe of dancers performs on the Seine as part of the opening ceremony of the 2024 Olympic Games in Paris. Their moves are reminiscent of the Tecktonik phenomenon, a craze which emerged in French clubs in the 2000s, evolved into electro dance and is now gradually finding its place internationally.