Przed miliardami widzów na całym świecie podczas ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku na Sekwanie występuje grupa tancerzy. Ich ruchy przywodzą na myśl fenomen Tecktoniku, który narodził się w klubach w latach 2000. Wśród wykonawców znajduje się choreograf Brandon Masele, znany jako Miel. Od ponad dwudziestu lat on i inni tancerze walczą o to, by ten styl tańca przetrwał, mimo że wielu uważało go już za dawno zapomniany.