fka.m4a
A British DJ based in Berlin, fka.m4a fuses italo-disco, high-NRG and leftfield techno, creating a new benchmark for electro sets. In 2024, he launched his own label, CONTRAST, and released his first EP, Summer Nostalgia. A style to be discovered at this unique Polish rave party.