In Conversation with Payal Kapadia
In conversation, filmmaker Payal Kapadia delves into her film “All We Imagine as Light”, the story of two young Indian women balancing work at a Mumbai hospital with their dreams of freedom and fulfillment. Drawing their respective portraits, Kapadia reflects on the daily challenges Indian women face and their resilience in a society bound by tradition.