How to Die Clever
If we’re going to live on the Moon, can we bring our good old Fiat 500 with us? Unfortunately, my friends, terrestrial cars are not cut out for lunar weather conditions. We would need to build entirely new automobiles fit for purpose. Luckily, NASA already did.