Kosmiczni i wściekli4 min
Czy gdybyśmy zamieszkali na Księżycu, moglibyśmy zabrać ze sobą swój ulubiony samochód? No cóż… nasze ziemskie cztery kółka nie nadają się na warunki księżycowe. NASA już to zbadała i wie, co i jak.