How to Die Clever
While mowing the lawn, do you ever think about whether grass or flowers can get hurt when they’re cut? What about whether plants talk to insects? Can Professor Moustache mow the lawn without feeling guilty? Don’t let this be an excuse to miss out on your five a day, but science has shown that the plant kingdom communicates – a lot.