Wrażliwe roślinki4 min
Cóż przyjemniejszego, niż zapach świeżo skoszonej trawy! Ale czy ta przyjemność nie jest okupiona cierpieniem? Czy rośliny czują ból? Czy skarżą się nie niego owadom? Naukowcy, jak to oni, postanowili to sprawdzić, żeby marchewka nie stanęła nam w gardle, a wyrzuty sumienia z powodu wypielęgnowanego trawnika nie nękały nas po nocach.