TwistHow to Be a Conductor
How do the new generation of conductors differ from their predecessors? What is needed to be a good conductor? And how do they learn the trade? Twist meets young conductors Alondra de la Parra, Marie Jacquot and Leslie Suganandarajah to find some answers.