Elina Garanca and Juan Diego FlórezSalzburg Festival 2020
Highlights from the Salzburg Festival’s 100th edition which took place last August in spite of the pandemic. Latvian mezzo-soprano Elina Garanca performs Wagner’s Wesendonck Lieder with the Vienna Philharmonic led by Christian Thielemann. Peruvian tenor Juan Diego Flórez gives a recital accompanied by Vincenzo Scalera on the piano.