Watch Twist Loneliness - How to Deal With It? 30 min Watch the programme
Who am I? Where do I come from? Where do I belong? What actually determines our identity? How do theatre director Ersan Mondtag, Czech photographer Libuše Jarcovjáková and anti-racism activist and writer Mirrianne Mahn reflect on these questions in their work? This episode of culture magazine show Twist looks at questions of identity and diversity.