Simone Young Conducts Mahler and Camile PépinWith Violinist Renaud Capuçon
Simone Young conducts a concert of contrasts with violinist Renaud Capuçon and the Orchestre National de France. On the programme is Gustav Mahler’s Symphony No. 1 and world premiere violin concerto by Camille Pépin.