Barbara Hannigan Conducts Stravinsky and WeillOrchestre Philharmonique de Radio France
Canadian soprano and conductor Barbara Hannigan conducts and sings with the French Radio Orchestra in a sensual programme celebrating the city of lights: gay Paris.