Jak stawić czoła samotności?
Kim są przedstawiciele i przedstawicielki nowego pokolenia dyrygentów? Czym różnią się od poprzedników? Jak nauczyć się tego zawodu i w nim przetrwać? Pytamy o to młode talenty dyrygentury: Alondra de la Parra, Marie Jacquot i Leslie Suganandarajaha.