Turkish Geopolitics13 min
Turkey is a pivotal country at the crossroads of Europe, Russia, the Caucasus and the Middle East. Being at the centre of so many worlds is both a blessing and a curse for Ankara, automatically making it a key player in regional geopolitics whether it would wish to be or not. It's a complex chessboard which Recep Tayyip Erdogan knows how to navigate with skill.