Banksy, the housewife and the freezer12 min
For Valentine's Day, Banksy, the famous anonymous artists, created a wall stencil about domestic violence on a wall in Margate, UK. A photo of the work was then posted on his Instagram account, which has 12 million followers. The World in Images analyses the artist’s visual language.