Banksy, gospodyni domowa i zamrażarka12 min
Banksy postanowił uczcić walentynki w typowy dla siebie sposób. Stworzył mural przedstawiający przemoc w rodzinie. Następnie opublikował zdjęcie dzieła na swoim koncie na Instagramie, gdzie obserwuje go 12 milionów osób. Ale czy między street artem i ekranami nie ma zgrzytu?