Turkey-Armenia: Peace in Ruins?25 min
In eastern Turkey, close to the Armenian border, an archaeological site highlights the difficult past between Turks and Armenians. Ani was the old capital of Armenia, and it’s restoration by Turkish is a bone of contention between the two countries.