Turkey: The Children of Hatay6 min
The children affected by the earthquake and its consequences are regaining their zest for life in Antakya. Games and workshops help them reconnect with their peers and experience a semblance of their pre-earthquake school life. A visit from a travelling theater troupe brings smiles and laughter. It provides an opportunity to momentarily forget the tragedy and start anew.