Serbia: The Rubbish Dump of Europe13 min
Serbia, a country of 7 million people wants to join the European Union. But its path to accession is built on an economic model that gives short shrift to environmental protection. Belgrade regularly tops the list of the worst air in Europe due to polluting coal power plants.